Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 13, 2010

Bantal cap ayam

Hari isnin lepas aku baru beli bantal baru dekat pasaraya Giant- banyak pilihan harga lebih murah. Aku nie jenis orang yang kalau nak tido kene ade 2,3 bantal. Dari kecik dulu memang dah terbiase asal tido jek mesti nak peluk sumthing. Kalau tak kencing malam memang takleh tidur. Kalau nak diikutkan memang aku nak cekau je bantal yang empuk2 tu tapi...standard student ler...lagi murah lagi bagos..so aku pun beli le bantal yang tgh sale mase tue...bantal Gong Xi Fa Cai punyer..Tapi kali nie aku nak kongsi bantal-bantal yang memang best dan kreatif punyer..kalau aku jumper depan mata memang aku beli sebakul..betul tak tipu nyer.

Alarm clock pillow

Bantal nie direka khas untuk korang dengan fungsi "glow in the morning". Maknenyer korang akan bangun pagi dengan segar bagaikan melihat langit yang cerah dan awan yang putih. Cahaya akan menjadi semakin terang dalam tempoh 40 minit. Disertakan dengan bunyi alarm yang nyaman dan hanya memakai bateri double A 2x.


Scribble Pillow

Bantal mini yang comel dan hugable dengan abjad menjadi tema. Bantal kecik nie memang menarik dan kreatif. Korang bolehla susun bantal-bantal nie dan jadikan ia satu perkataan seperti "i Love you " atau pun " I am gay ". Wadefakk??



Rock Pillow
Bantal yang agak best. Bentuknya macam batu tetapi tidak berbahaya. Bagi ibubapa yang mempunyai kanak-kanak seperti tarzan, bolehla membeli bantal nie kerana ianya lembut dan sesuai dengan imaginasi kanak-kanak yang bahlol. Baling kat muka pun takde hal.

Pervert pillow
Bantal nie seswai dengan namanyer "pervert pillow". Pembeli kebanyakanya ialah lelaki-lelaki yang gatal dan berharap akan bermimpi basah. Hee..


Laptop-Friend pillow

Aku taktau name asal bantal nie tapi macam tulah bunyinya. Seswai untuk dijadikan tempat "laptop holder" untuk mengelakkan haba yang dikeluarkan oleh laptop mencederakan anda.

Suicide Pillow


Macam dah mati kan ? Bantal nie memang direka sebegitu untuk menakutkan member2 anda ataupun sebagai "prank". Tapi memang bahaya bantal nie..ne tau kalau korang tidur pastue tros gol.

sumber - Genius otak berjambul



1 comment:

N said...

blog boleh tahan best.

miahaha.adehe.kelakar

Karyawan2 berwawasan