Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 22, 2011

Waterpark.


Ade satu hal nie aku tak tahan. Satu keadaan dimana bila  mood aku tengah happy , tiba2 bertukar kepada  angry bird. Aku bukan perumpuan nak period2 nie. Tapi bila keadaan nie berlaku , memang aku menyumpah seranah dalam hati (kalau ader member). Kalau aku keluar sorang memang pasti aku menjerit whathefack waterparkk!!(bahase sopan die). Mesti tak faham kan situasi aku ? kejap aku terang secara bertatasusila. 

Hari panas...kereta berjemur...masukk kereta...waterpark. Faham ? 

Kalau tak paham  mungkin kau ade penyakit Austisme. Nie aku terangkan dengan lebih detail siap video sekali.

How to Cool Down a Car Sitting in the Sun



Tapi video nie dari jepun and cume ade subtitle chinese. Tapi aku rase senang faham sebab tips ditunjukkan dengan gambar rajah yang simple dan tricknya pun tak susah sangat. Bukak cermin kereta kau belah depan (kiri) dan yang kanan (belah pemandu ) tutup. tingkap belakang dan bonet pun kena tutup. Dalam anggaran 4-5 kali kau kibas-kibaskan pintu belah kanan tue macam kau kibas sate.

So, secara naturally temperature kat dalam kereta kau akan mendurun dengan mendadak. Itu macam. Senang cite. Yang susah kalau kau naik kereta kebal. takde tingkap yang bole bukak. So itu je cara nya. Harap pasnie aku pun dah tak payah menyumpah2 lagi.At least sejuk sket dalam kereta kau nanti and tak la sampai jadi begini....


..................................
..................................
..................................
.................................
.................................

Tudiaa!! lori eskrem pun bole cair!
Eskrem! eskrem! kling2.....

Si giler eskrem,





No comments:

Karyawan2 berwawasan