Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 19, 2011

wa respex lu xpax ! muaah2!






Omygod! 0.28sen untuk 10 minit ? bapak ahh.. nie bole entertAINment sampai subuh. Plan baru x-pax (CELCOM)  yang amat bernas untuk memikat hati dan sanubariku ni. Abes lau sejam ?

(0.28/10) x 60 = RM 1.68

ye mahal sket la kan tapi still murah lau nak dibandingkan dengan mane2 telco yg laen.

*klik pada gambar untuk tumbesaran

Ni beza xpax dulu ngan sekarang :

*klik pada gambar untuk tumbesaran
"Camne nak tukar plan ? cecite2". 

takyah cite , gamba pun aku bole tunjukkan

Nak tau lebih lanjut bole tengok website celcom nie -->Xpax . or lau takde internet slow , bole taip *118# kat hp2 canggih korang tu and just follow instruction untuk new xpax plan

kire tak kesah la family plan n friends xde. dan maybe rugi sikit xde bday bonus. Tapi lau dah murah sampai 0.28sen per 10mt call FOR EVERY CELCOM NUMBER , memang lelain aku tak pandang dah. Bak kata boy , " aku kalau dapat nie , memang aku dah tak cari lain dah " dengan mimik muka cendawan die.


Saya yang menyayangi celcom,

No comments:

Karyawan2 berwawasan